2007-11-27

Піар для Чернігова потрібен, але кваліфікований

Сьогодні відбувся Круглий стіл "Імідж Чернігова - реалії та перспективи", організаторами якого виступила чернігівська міська влада щодо туристичного потенціалу міста Чернігова. В ньому взяли участь секретар Чернігівської міської ради Віталій Голець, заступник міського голови з гуманітарних питань Оксана Тунік-Фриз, радник міського голови Ірини Синельник, начальник відділу внутрішньої політики та зв'язків з громадськістю Ірина Соломаха, представник обласної ради Олександр Соломаха, депутати, чиновники міської ради та журналісти.

В якості експертів виступали кияни Олексій Кошель, кореспондент видання «Коментарі» та Олександр Черненко, кореспондент видання «Власть денег».


Розпочався семінар з доповіді Олексія Кошеля що стосувалася міської туристичної індустрії, в ній він ознайомив присутніх із теоретичними та практичними здобутками інших міст. Серед прикладів згадувалися польські, українські, німецькі міста з їхніми пам'ятками та історією.
Олександр Черненко запропонував присутнім провести "мозковий штурм" щодо наявності в Чернігові позитивних та негативних якостей. Найбільше в позитиві згадувалися історично-культурні пам'ятки, серед негативних були названі брудні вулиці та Чорнобиль.

Також пан Черненко розповів, що провів невеличке опитування серед своїх друзів-киян на тему "Що Ви знаєте про Чернігів?". В результаті були отримані такі відповіді: з позитивних рис - Антонієві печери, зручне розташування по відношенню до столиці, місто, де можна добре відпочити та "Чернігівське" пиво, з негативних - погані дороги, некомфортабельні готелі, Рудьковський. Тож Чернігів має досить високий потенціал у сфері туризму, але потрібно проводити системну роботу по формуванню іміджу та "розкрутці" цього потенціалу. "Формування іміджу - це не якась там разова акція чи фестиваль, чи виставка - це кропітка, системна, щоденна робота", - сказав Олександр Черненко.

Представник обласної ради Олександр Соломаха в продовження дискусії зазначив, що Чернігівщина багата на історичні пам'ятки, легенди, видатними особистостями. Він запропонував провести серед школярів конкурс "Я екскурсовод свого міста". Також пан Соломаха зазначив, що слабкою стороною Чернігівської області є непрофесійність ЗМІ, низька соціальна відповідальність журналістів та відсутність піару Чернігівських "добрих" новин.

Взагалі, всі присутні висловлювали єдину думку - Чернігів - місто, яке може стати привабливим та цікавим для туристів, для цього потрібно об'єднатися владі, бізнесу, громадськості щоб досягти спільної мети.

Стельмах Оксана, "Чернігівський монітор"

Немає коментарів:

Follow by Email

Чернігів стародавній Веб-камери. Чернігів