За душу і тіло клієнта

В інтернеті знайшов цікаві дані. Виявляється, починаючи з 1977 року, гамбургери збільшилися в об`ємі на 23%; тарілка середньостатистичного фастфуду збільшилася на 27%; солодкі прохолодні напої - на 52%; картопляні чіпси, крекери, сухарики і т. д. - на 60%.
Чи є ожиріння прямим наслідком збільшення об`єму ресторанних порцій? Не факт. Швидше навпаки. Власники закладів харчування вимушені встигати за постійними апетитами своїх клінтів, збільшуючи об`єми порцій за ту ж ціну. До того ж, збільшення об’єму порцій пояснюється ростом добробуту суспільства та загостренням конкуренції на ринку ресторанних послуг. Всі боряться за душу і тіло клієнта. Останній же не надто пручається нав’язливості сервісу, піддаючись спокусам і цілком добровільно поповнюючи армію товстих і хворих людей.
Коментарі