2015-04-24

Як-то кажуть "на злобу дня"

На вирішення більшості потреб для якісного функціонування міського пасажирського транспорту потрібні кошти. І не малі. Саме тому по 2.50 грн возити пасажирів перевізники вже не бажають, бо ця ціна, на їхню думку, «морально застаріла». Інфляція та дороге пальне вартість проїзду зробили не рентабельною. А перевізники, як вони самі ж стверджують, хочуть і транспорт в нормальному стані утримувати і людям зарплату платити…
Воно то так звичайно, але тут є одне «але». Коли і долар був по 8 – 16 грн і ціна проїзду по 1.75-2.50 грн якось не дуже помічалося, щоб наші шановні перевізники намагалися догодити пасажирам. Адже ж є такі речі, на які зовсім не потрібно додаткових коштів. Потрібні лише елементарна повага до клієнтів і контроль за найнятими працівниками з боку роботодавця.
Що заважає пасажирському транспорту хоча б приблизно дотримуватися встановленого графіку?
Що заважає у транспорті оголошувати зупинки?
Що заважає водію під час руху не розмовляти по телефону і не перераховувати постійно касу, наражаючи пасажирів на небезпеку?
Що заважає водію тримати своє робоче місце у чистоті і не перетворювати його на циркову розцяцьковану кибітку?
Що заважає водіям з’являтися на роботу поголеними і у чистому випрасуваному одязі (я  вже просто мовчу про краватки і костюми)?
Шановні перевізники, ви й насправді так думаєте, що підвищивши вартість проїзду, ви заразом поліпшите і культуру обслуговування своїх клієнтів?

Немає коментарів:

Follow by Email

Чернігів стародавній Веб-камери. Чернігів