З Днем журналіста вас, колеги!


Знайшов в домашньому архіві свій сюжет 21-річної давнини. Знято на Золотому пляжі в Чернігові. Його передісторія така. Товариш по навчанню на істфаці якось зайшов на телебечення "Новий Чернігів", де я тоді працював кореспондентом відділу новин, і показав мені жменю монет, які він назбирав за кілька днів прямісінько на березі головного міського пляжу. Серед знахідок були монети як радянського, так і царського періоду. Чорним археологом мій знайомий не був, хоча і цікавився старожитностями. Свою ж колекцію він поповнював, в основному, випадковими знахідками, за якими полював на міському пляжі. У той час металодетектори були доступними лише вузькому колу фахівців, то ж однокурсник в свїх пошуках покладався лише на гостроту власного зору та на води Десни, які розмивали берег річки. Тема пляжних знахідок видалася мені цікавою, то ж я домовився з товаришем про інтерв`ю для сюжету новин.
Наступного дня, прибувши з оператором на місце запланованої зйомки, свого знайомого я не застав. Як пізніше з`ясувалося, він передумав будь-що коментувати на камеру і просто не прийшов на нашу зустріч.
Відмовлятися від ідеї зробити сюжет я все ж не став і в результаті у вечірніх новинах глядач побачив ось ЦЕ))) Через 20 років сюжет виглядає надзвичайно наівно і кумедно. Але то був час, коли ми юні телевізійники постійно щось шукали, видумували, вчилися і експерементували. А глядач нас за це вибачав і аж надто строго не критикував) 

Коментарі