Від введення в дію норм закону про заборону реклами алкогольних і тютюнових виробів у друкованих ЗМІ у першу чергу виграють відомі бренди.


Очевидно, що заборона реклами алкогольних і тютюнових виробів, реклама знаків для товарів і послуг та інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються тютюнові та алкогольні вироби, у друкованих засобах масової інформації (окрім спеціалізованих видань), яка набула чинності з 1 січня, відчутно не вплине на кількість тих, хто палить або полюбляє хильнути чарчину-другу. Адже ця реклама не стільки закликала людей починати палити чи випивати, скільки переконувала у перевагах власного товару у порівнянні з конкурентами. Торгові марки витрачали колосальні гроші у цій боротьбі. А засоби масової інформації мали реальну можливість дещо на цій війні підзаробити.

В роки горбачовського "сухого закону" ніякої реклами взагалі не було. Більше того, боролися не тільки з рекламою (під молох цензури потрапило навіть чимало популярних кінофільмів), а й з самою першопричиною пияцтва - вином, пивом та горілкою. Проте, менше пити люди не стали... Цілком зрозумілим, що для боротьби зі шкідливими звичками слід шукати інших методів. І не стільки щось забороняти, як переконувати і пропагувати здоровий спосіб життя.

Проти кого, або чого направлений новий закон? На моє глибоке переконання від введення в дію норм закону про заборону реклами алкогольних і тютюнових виробів у друкованих ЗМІ у першу чергу виграють відомі бренди. Адже їх і так усі вже добре знають. Новим же торговим маркам увійти на ринок без ЗМІ стане значно важче.

Коментарі