Від введення в дію норм закону про заборону реклами алкогольних і тютюнових виробів у друкованих ЗМІ у першу чергу виграють відомі бренди.

В роки горбачовського "сухого закону" ніякої реклами взагалі не було. Більше того, боролися не тільки з рекламою (під молох цензури потрапило навіть чимало популярних кінофільмів), а й з самою першопричиною пияцтва - вином, пивом та горілкою. Проте, менше пити люди не стали... Цілком зрозумілим, що для боротьби зі шкідливими звичками слід шукати інших методів. І не стільки щось забороняти, як переконувати і пропагувати здоровий спосіб життя.
Проти кого, або чого направлений новий закон? На моє глибоке переконання від введення в дію норм закону про заборону реклами алкогольних і тютюнових виробів у друкованих ЗМІ у першу чергу виграють відомі бренди. Адже їх і так усі вже добре знають. Новим же торговим маркам увійти на ринок без ЗМІ стане значно важче.
Коментарі