Ранкова історія
Короткотривала відпустка. Сьогоднішній
ранок. Ніжусь у ліжку, дрімаю... Думки відсутні, свідомість урівноважена
відчуттям спокою і безтурботності... Раптом телефонний дзвінок. Миттєво
пробуджуюсь, хватаю мобілку, походу зауважуючи, що номер вхідного мені
незнайомий і що на годиннику близько 9.30.
- Альо, слухаю!
На іншому кінці дроту
солоденький жіночий голос: - Здравствуйте. Ми рады сообщить вам, что вы
являетесь нашим давним и ответственным клиентом. Поэтому мы делаем вам
уникальное предложение об увеличении кредитного лимита...
Ледве стримуючи злість,
обурення та ще масу негативних емоцій і красномовних слів, які не прийнято
озвучувати в порядному товаристві, я спокійним тоном відповідаю, що не потребую
і не цікавлюсь будь-якими ексклюзивними банківськими пропозиціями.
Оператор, одразу перейшовши
на вишукану українську мову (можуть же коли хочуть!), починає мені щось
доводити протилежне, що я, мовляв, неправий і від таких банківських щедрот не
відмовляються.
Я на пів-слові перебиваю
оператора, кажу прощавайте і кладу слухавку. Сна вже немає, а спокій і
безтурботність без залишку розвіялися вмить, мов ті відпускні, що я нещодавно
отримав на роботі.
От мені цікаво, серед банківського
персоналу кредитних відділів більше ідіотів, чи банальних неуків?
Коментарі