Офісні асоціації

У моєму офісі розквіт кактус. Я не знаю як він називається. Це щось із тропічних видів кактусів, які полюбляють вологу і, одночасно, добре переносять спеку. Якраз те, що мені потрібно: невибаглива кімнатна рослинність, за якою дуже просто дбати. Коли на кактусі з’явилися пуп’янки майбутніх квітів я зрадів. По-перше, завжди гарно коли тебе оточують квіти, а, по-друге, хотілося трішки похизуватися перед колегами своїм новим талантом квіткаря. І ось, сьогодні, кактус розквіт. Проте, ненадовго. Велика червона квітка, яка нагадувала тюльпан, проіснувала саме стільки часу, скільки мені знадобилось для того, щоб дістати зі шафи фотоапарат та зробити світлину, яку ви бачите. Після чого я зірвав квітку і викинув її подалі від офісу. Ще хвилин 10-15 знадобилося мені щоб побороти нестерпний запах тухлого м'яса, який залишився в кімнаті після зірваної квітки. На цьому, гадаю, моя «кар'єра» квіткаря і закінчилася.

Історія з кактусом асоціативно нагадала мені одного свого колишнього колегу. Перед публікою він так само вмів скласти про себе гарне перше враження. Коли ж знайомство тривало деякий час, то від його вчинків і слів з часом вже тхнуло не менше, аніж від мого кактусу. Цікаво, що не всі одразу це відчували, проте відчувши ніхто з моїх знайомих більше на бажав знати цю людину і стирав його зі своєї пам'яті. Нажаль, не завжди можеш здогадуватись яка квітка розквітне в твоєму ж вазоні...

Фото автора.

Коментарі