Дітки, попросіть батьків кинути палити!

Планета мінімум двічі на рік умовляє землян кинути палити тютюн. Один раз – 31 травня (Всесвітній день без тютюнового диму), та ще – кожного третього четверга листопада (Міжнародний день відмови від паління). Завтра саме такий третій четвер листопада. Отож, є сенс знову нагадати про шкоду, яку тютюнопаління наносить людському здоров’ю.

Не потрібно навіть великих зусиль щоб знайти в інтернеті безліч інформації про те, яке лихо приносить паління людському організму та психіці. За даними Всесвітньої організації охорони здоров'я, на сьогодні у світі проживає близько 1,5 мільярда осіб, які курять, а найбільша їх кількість в Китаї, Росії та США. Щорічно нікотин вбиває близько 120 тисяч українців. Близько 90% смертей у світі настає від раку легенів, хронічного бронхіту і захворювань серця. Противники куріння підрахували, що кожні десять секунд помирає завзятий курець, а до 2020 року цей рівень може підвищитися до однієї людини за три секунди. Чи знають курці про цю страшну статистику? Знають, проте у своїй більшості не переймаються проблемою до тих пір, поки здоров’я саме не заволає "Досить!".

У завзятих курців є один чудовий жарт: "Немає нічого простішого за те, щоб кинути палити. Я тисячу разів це робив". Так само і я жартував, пояснюючи свою безпомічність та чисельні спроби "зав’язати" з цигаркою. За п’ятнадцять років стажу курця мені довелося перепробувати усі можливі способи кинути палити. Нічого не допомагало. Аж доти, коли одного чудового дня мій маленький син, дивлячись мені в очі, промовив фразу, що, сподіваюся, раз і назавжди "закодувала" мене від тютюнопаління. Він сказав: "Тато, я не хочу щоб ти вмер від раку і залишив мене сиротою. Бо тебе я дуже люблю...". З того часу, а це було майже три роки тому, я не викурив жодної цигарки чи люльки, якою у свій час дуже пишався.

Фото автора.

Коментарі