Не був у Москві, напевно, вічність. Якщо точніше, то десять років. Звичайно мої неодноразові транзити через російську столицю я не враховую. Бо чи багато побачиш із вікна потяга чи з літака?

Цього разу в Москві я був, як то кажуть, в рамках туру вихідного дня. Минулої неділі я просто катався автівкою по її проспектах, гуляв вулицями історичної частини, насолоджувався прохолодою її алей... Певне я не там гуляв і не там їздив, проте російська столиця мене вразила своєю чистотою та охайністю. Потворних будівль радянських часів (особливо "хрущівок") стало значно меньше. Напевне це заслуга мера Москви, про архітектурні смаки якого слава встигла розійтись досить далеко за межі білокаменної.

Як і колись, вразила Красна Площа. Проте роздратувала охорона, яка не зрозуміло чому забороняла туристам торкатися огорожі, що відгорожує площу від мавзелея Леніна та кремлівської стіни. Скульптурні творіння Церетелі виглядали й справді недоречно поміж величної архітектури. Коли вперше побачив їх своїми очима, то здалося що потрапив до київського зоопарку... Вразило й інше. Жодного разу, доки я гуляв Москвою, документів у мене ніхто не перевіряв. Проте міліції в Москві як і раніше повно.

Загалом, Москва приємно вражає, хоча ані театри, ані інші мистецькі заклади через брак часу відвідати мені так і не вдалося.

Фото автора.

Коментарі